TalentSfera to dynamicznie rozwijająca się firma szkoleniowo-doradcza, która rozwiązuje problemy HR! Odpowiadając na wyzwania świata VUCA oferujemy hybrydowe usługi, które łączą tradycyjne metody z innowacyjnym podejściem. Rekrutujemy, szkolimy, optymalizujemy – Tworzymy HR 4.0! 

Każda osoba biorąca udział w naszych projektach dostaje bezpłatne wsparcie coacha kariery, który opiekuję się kandydatem na każdym etapie procesu. 

ZADANIA

  • Doradztwo w doborze najlepszych rozwiązań spełniających oczekiwania klienta,
  • Udzielanie wsparcia w zakresie obsługi, uruchamiania urządzeń dystrybuowanych przez naszą firmę,
  • Dbanie o podtrzymanie ciągłości zakupowej i monitorowanie potrzeby klientów,
  • Budowanie nowych relacji w oparciu o istniejącą bazę kontaktów oraz samodzielne przeprowadzanie badania rynku,
  • Współpraca z pozostałymi członkami zespołu,
  • Udoskonalanie swojego warsztatu pracy poprzez uczestnictwo w spotkaniach i szkoleniach (w tym produktowych),
  • Współtworzenie polityki produktowej firmy oraz monitorowanie sytuacji w naszej branży (działania konkurencji, pojawianie się nowości produktowych),
  • Zapewnienie odpowiedniej obsługi klientów odwiedzających salon sprzedaży (w tym obsługi administracyjnej: przygotowywanie oferty, dokumentów sprzedaży).

WYMAGANIA

  • wykształcenie co najmniej średnie techniczne,
  • umiejętność konfiguracji urządzeń sieciowych,
  • znajomość podstaw elektrotechniki,
  • znajomość zagadnień foto-optyki,
  • umiejętność zarządzania relacjami z klientem,
  • umiejętność stosowania technik negocjacyjnych i sprzedażowych, m.in. up-selling i crossselling,
  • umiejętność sprawnego planowania swoich zadań oraz czasu pracy,
  • prawo jazdy kat. B mile widziane,
  • znajomość pakietu Office,
  • mile widziana znajomość podstaw konfiguracji sieci TCP/IP,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku i branży zabezpieczeń lub elektrotechnicznej mile widziane.

OFERUJEMY

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • wynagrodzenie oparte na solidnej podstawie oraz premii miesięcznej
  • uzależnionej od wyników sprzedaży zespołu handlowego,
  • swobodę w doborze narzędzi i sposobów realizacji zadań,
  • ścieżkę rozwoju zawodowego opartą o wzrost odpowiedzialności i kompetencji,
    pracę w zespole fajnych, profesjonalnych ludzi
  • nakierowanych na realizację zadań,
  • wsparcie i zaufanie ze strony przełożonych,
  • niezbędne narzędzia pracy.
Facebook
Twitter
LinkedIn
error

Spotkajmy się w mediach społecznościowych!